Tilaus- ja toimitusehdot

Seikkailupuisto Huikeen verkkokaupasta tilatut liput koostuvat itse tulostettavista QR-koodilipuista. Latauslinkit lippuihin toimitetaan tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen maksun vahvistamisen jälkeen. QR-koodi näytetään seikkailupuiston vastaanotossa, jossa se kuitataan käytetyksi. QR-koodin voi näyttää kätevästi suoraan puhelimen näytöltä tai lipun voi tulostaa ja ottaa mukaan (mielellään vähintään A6-kokoisena).

Jos olet tilannut lippuja käyttäjätunnuksellesi sisäänkirjautuneena voit ladata liput myös sivulta Oma tili -> Tilaukset ja klikkaamalla tilausrivin Tiedot-painiketta.

Huom! Jos et saa lippuja antamaasi sähköpostiosoitteeseen muutaman minuutin kuluttua maksamisesta, ota yhteyttä osoitteeseen info@huikee.co(ei .com).

Lahjakortit toimitetaan postitse. Avoimessa lipussa lukee asiakkaan määrittelemä hinta sekä vastaanottajan nimi jos nimi on annettu tilatessa. 110-130 cm sekä 130+ cm vapaaliput lahjakorttina toimitetaan vapaalippuna jossa ei lue hintaa eikä vastaanottajan nimeä. Kaikki lahjakorttiliput toimitetaan Seikkailupuisto Huikeen kirjekuoressa taitetun kartonkisen lahjakortin välissä. Ostaessasi lisätuotteita (huivi/hanskat) lahjakorttiin saat samassa kirjekuoressa tositteen jolla lisätuotteet voidaan lunastaa seikkailupuiston vastaanotosta.

Yksityisen asiakkaan tulee aina maksaa ostettu lippu ennakkoon verkkokaupan tarjoamilla maksutavoilla. Jos haluat sopia toisesta maksutavasta, katso kohta yrityksille.

Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla

MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: MobilePayn sivuilla

Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: Masterpassin sivuilla

Yrityksille

Jos haluat sopia toisesta maksutavasta, ota yhteyttä sähköpostitse info@seikkailupuistohuikee.fi


Tietosuojaseloste

Tämä on yrityksen henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 24.5.2018. Viimeisin muutos 24.5.2018.

1. Rekisterinpitäjä
Kuno Brothers Oy, Hiekkarannantie 189, 28800 PORI

2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö
Ekku Lehtonen, ekku@huikee.co, +358 400 59 7722

3. Rekisterin nimi
Yrityksen verkkokauppa-asiakasrekisteri

4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on:
– henkilön suostumus (dokumentoitu, vapaaehtoinen, yksilöity, tietoinen ja yksiselitteinen)
– rekisterinpitäjän oikeutettu etu (asiakassuhde)

Henkilötietojen käsittely on välttämätöntä tilattujen tuotteiden toimitukselle, seurannalle ja tietojen tarkistamiselle. Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin.

5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: henkilön nimi, yritys/organisaatio, yhteystiedot (puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoite), verkkoyhteyden IP-osoite, tiedot tilatuista tuotteista ja laskutustiedot.

Asiakasrekisterin tietoja säilytetään asiakassuhteen säilymisen ajan. Tilaus- laskutus- ja maksutietoja säilytetään kuitenkin muun kirjanpitoaineiston tapaan. Tarpeettomiksi käyneet tiedot hävitetään turvallisesti.

6. Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta verkkokaupan tilauslomakkeesta sekä erillisestä käyttäjätunnuksen rekisteröintilomakkeesta, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.

7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
– Tietoja voidaan käyttää markkinointitarkoituksiin, ei kuitenkaan yksilöidysti.
– Tietoja ei siirretä rekisterinpitäjän toimesta myös EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet
Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään internetpalvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu.

9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista
Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti (sähköpostitse) rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä (“oikeus tulla unohdetuksi”). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti (sähköpostitse) rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).